Assistent Bedrijfsleider

Solliciteer nu

Assistent Bedrijfsleider

We kunnen samen alvast één ding afvinken; jouw passie voor interieur! Als je ook nog eens blij wordt van het werken in de inspirerende wereld van Loods 5, het aansturen maar ook meewerken met het team, dan is dit een match! Voor onze Loods 5 winkel in Zaandam zijn wij op zoek naar jou.

40 uur · Zaandam · Winkel

Over ons

Loods 5 is met haar unieke concept niet meer weg te denken in de interieur branche. In onze 5 vestigingen en uiteraard online, huisvesten wij de collecties van vele deelnemers en daarnaast ook onze eigen collectie met een geheel eigen vormgeving en karakter. Lekker divers dus! We omarmen creativiteit, zijn ondernemend en vol met energie. We denken groot, maar onze cultuur is persoonlijk met korte communicatielijnen waardoor je je snel thuis voelt. Want je thuis voelen vinden wij bij Loods 5 belangrijk. Voor zowel onze particuliere en zakelijke klanten als onze medewerkers.

Bij Loods 5 vinden wij diversiteit belangrijk. Diversiteit zorgt voor meer creativiteit, problemen worden beter opgelost en ideeën zijn veelal vernieuwender. Hierdoor kunnen wij onze klanten dus nóg beter helpen. Onze verschillen helpen ons om te groeien. Bij Loods 5 is iedereen welkom.

Over de functie

Voor Loods 5 Zaandam zoeken we een gedreven assistent bedrijfsleider met ervaring in de Retail. Als assistent bedrijfsleider werk je dagelijks in teamverband op de vloer. Daarnaast ben je samen met de bedrijfsleider verantwoordelijk voor de aansturing en coaching van het team. Je bent een echt Retail dier en bekend met de klassieke bakstenen winkels maar ook met het aanwezige online. Je weet je soepel te manoeuvreren tussen onze deelnemers, klanten en externe partijen. Ben jij klaar voor een nieuwe stap in een alsmaar veranderende Retail wereld, kun je goed overzicht bewaren over een grote winkelvloer en kan je snel schakelen tussen de verschillende werkzaamheden? Dan zoeken wij jou!

Werkzaamheden en verantwoordelijkheden:

  • Verwerken van de verkooporders en zorg dragen voor nauwkeurige afwikkeling;
  • Leidinggeven aan maar ook meewerken met het team;
  • Controleren van winkelkosten zoals verkoopondersteunende hulpmiddelen (brochures, inpakpapier, winkelkarren- en mandjes);
  • Uitvoering/bewaking van planning, ziekteverzuim, voeren van diverse gesprekken en beoordelingen;
  • Geeft aanbevelingen en oplossingen om de winkel efficiënt te draaien;
  • Optimaliseert de algemene activiteiten en prestaties van de winkel;
  • Beheert het klachtensysteem via Freshdesk;
  • Controle op naleving van juiste procedures m.b.t. PIN-transacties en facturatie;
  • Toezien op naleving van juiste procedures m.b.t. Veiligheid.

Wat verwachten we van jou?

  • Flinke Retail bagage verkregen vanuit een vergelijkbare functie;
  • Resultaat- en klantgerichtheid, heldere communicatie en beschikking over overtuigingskracht;
  • Stevige persoonlijkheid;
  • Een flinke dosis ambitie en verantwoordelijkheidsgevoel, daadkracht en doorzettingsvermogen;
  • In bezit van rijbewijs B;
  • Flexibele inzetbaarheid op alle dagen van de week en feestdagen.
  • Tot slot heb jij minimaal MBO+ werk en denk niveau;

Jij krijgt:

  • De leukste collega’s;

  • Heerlijke koffie;
  • Een passend salaris en 8% vakantiegeld;
  • Reiskostenvergoeding €0,21 cent per km;
  • Loods 5 werkkleding;
  • Een pensioenregeling;
  • 25 vakantiedagen (bij fulltime);
  • Sport jaarabonnement budget tot €120,-;
  • 20% korting op Loods 5 artikelen (eigen merk);
  • 50% korting in het Loods 5 restaurant;
  • Gezellige personeelsfeesten;
  • Een mooie, inspirerende werkplek die voelt als thuis.   

Ben jij onze nieuwe Assistent Bedrijfsleider?

Ben je geïnteresseerd en wil jij bij ons aan de slag? Solliciteer dan met je cv en motivatie. We bellen je zo snel mogelijk op om je sollicitatie door te spreken. Tot snel!