Assistent Bedrijfsleider
Over ons:
Loods 5 is met haar unieke concept niet meer weg te denken in de interieur branche. In onze 5 vestigingen en uiteraard online, huisvesten wij de collecties van vele deelnemers en daarnaast ook onze eigen collectie met een geheel eigen vormgeving en karakter. Lekker divers dus! We omarmen creativiteit, zijn ondernemend en vol met energie. We denken groot, maar onze cultuur is persoonlijk met korte communicatielijnen waardoor je je snel thuis voelt. Want je thuis voelen vinden wij bij Loods 5 belangrijk. Voor zowel onze particuliere en zakelijke klanten als onze medewerkers.
Bij Loods 5 vinden wij diversiteit belangrijk. Diversiteit zorgt voor meer creativiteit, problemen worden beter opgelost en ideeën zijn veelal vernieuwender. Hierdoor kunnen wij onze klanten dus nóg beter helpen. Onze verschillen helpen ons om te groeien. Bij Loods 5 is iedereen welkom.
Over de functie:
Voor Loods 5 Maastricht zoeken we een gedreven assistent bedrijfsleider met ervaring in de retail. Als assistent bedrijfsleider werk je dagelijks in teamverband op de vloer. Daarnaast ben je samen met de bedrijfsleider verantwoordelijk voor de aansturing en coaching van het team. Je bent een echt retail dier en bekend met de klassieke bakstenen winkels maar ook met het aanwezige online. Je weet je soepel te manoeuvreren tussen onze deelnemers, klanten en externe partijen. Ben jij klaar voor een nieuwe stap in een alsmaar veranderende retail wereld, kun je goed overzicht bewaren over een grote winkelvloer en kan je snel schakelen tussen de verschillende werkzaamheden? Dan zoeken wij jou!
Werkzaamheden en verantwoordelijkheden:
Leidinggeven aan maar ook meewerken met het team;
Verwerken van de verkooporders en zorg dragen voor nauwkeurige afwikkeling;
Controleren van winkelkosten zoals verkoopondersteunende hulpmiddelen (brochures, inpakpapier, winkelkarren- en mandjes);
Uitvoering/bewaking van planning, ziekteverzuim, voeren van diverse gesprekken en beoordelingen;
Geeft aanbevelingen en oplossingen om de winkel efficiënt te draaien;
Optimaliseert de algemene activiteiten en prestaties van de winkel;
Beheert het klachtensysteem via Freshdesk;
Controle op naleving van juiste procedures m.b.t. PIN-transacties en facturatie;
Toezien op naleving van juiste procedures m.b.t. veiligheid.
Wat verwachten we van jou?
Flinke retail bagage verkregen vanuit een vergelijkbare functie;
Resultaat- en klantgerichtheid, heldere communicatie en beschikking over overtuigingskracht;
Stevige persoonlijkheid;
Een flinke dosis ambitie en verantwoordelijkheidsgevoel, daadkracht en doorzettingsvermogen;
Flexibel (Loods 5 Maastricht is zeven dagen per week open, wij vragen beschikbaarheid op feestdagen, tijdens vakantieperiodes en het weekend);
Op zaterdag én zondag beschikbaar (je zal iedere week één weekenddag werken, afwisselend op zaterdag of zondag);
Je beheerst de Nederlandse taal.
Tot slot heb jij minimaal MBO+ werk en denk niveau;
Jij krijgt:
Een salaris dat past bij jouw kennis en ervaring en 8% vakantiegeld;
Reiskostenvergoeding (wanneer je verder weg woont dan 10km) en een pensioenregeling;
25 vakantiedagen (bij fulltime) en de mogelijkheid om dagen bij- en te verkopen;
Een sport jaarabonnement budget tot € 120,-;
20% op onze Loods artikelen en 50% korting in het Loods 5 restaurant;
Een Loods 5 Cadeaukaart t.w.v. 25,00 euro op jouw verjaardag;
Toegang tot ons online leerplatform waarmee je jouw kennis en vaardigheden verder kunt uitbreiden;
Een mooie, inspirerende werkplek die voelt als thuis met de lekkerste koffie en de leukste collega’s!
Ben jij onze nieuwe Assistent Bedrijfsleider?
Ben je geïnteresseerd en wil jij bij ons aan de slag? Solliciteer dan met je cv en motivatie. We bellen je zo snel mogelijk op om je sollicitatie door te spreken. Tot snel!
Heb je een vraag of wil je meer informatie? Stuur dan een mail naar recruitment@loods5.nl of neem contact met ons op via de WhatsApp button. We helpen je graag verder!
De vacature staat ook intern uit, intern heeft voorrang op extern.