Backoffice medewerker

Als backoffice medewerker heb je een dynamische en afwisselende functie met een centrale rol binnen de organisatie. In deze functie voorzie je niet alleen de winkels van de juiste informatie, maar ben je ook een aanspreekpunt voor klantvragen. Je bent een interieurenthousiasteling die blij wordt van ons assortiment en bovenal iemand die klantvriendelijkheid hoog in het vaandel heeft staan.
Jij maakt het verschil!
Als backoffice medewerker zorg je ervoor dat het inkoopproces soepel verloopt en dat alle productinformatie klopt – zowel online als in de winkels. Daarnaast is het beantwoorden van klantvragen een belangrijk onderdeel van deze functie. Want een tevreden klant begint bij goede communicatie. Jij zorgt dat vragen, klachten en verzoeken snel en zorgvuldig worden opgepakt. Dit doe je door:
Artikelen aan te maken in onze kassa- en websystemen;
Prijswijzigingen tijdig door te voeren;
Verkoop- en productinformatie up-to-date te houden;
Orders administratief te verwerken en logistiek op te volgen;
Contact te onderhouden met (internationale) leveranciers;
Kwaliteitscontroles uit te voeren en het verpakkingstraject te onderhouden;
Bij te dragen aan het sourcingproces en te ondersteunen bij het maken van omzet- en concurrentie analyses;
Input te leveren aan het marketingteam voor POS-materiaal, campagnes en fotoshoots;
Klantvragen op te pakken die via het Customer Care team binnen zijn gekomen (bijvoorbeeld over bestellingen, productinfo of klachten) - Dit is een grote verantwoordelijkheid binnen deze backoffice functie.
Jij hebt het!
✔ Minimaal 1-2 jaar werkervaring op het gebied van administratie – ervaring in een commercieel ondersteunende functie is een pré ;
✔ Nauwkeurig, analytisch en sterk met cijfers – Excel kent voor jou geen geheimen;
✔ Affiniteit met de lifestyle- en woonbranche – jouw hart gaat sneller kloppen van unieke interieuritems;
✔ Je bent communicatief sterk en weet klantvragen moeiteloos om te zetten naar verkoopkansen – zonder service en kwaliteit uit het oog te verliezen;
✔ Je staat stevig in je schoenen, bent zelfstandig en oplossingsgericht – tijdens drukke momenten weet jij je hoofd koel te houden en prioriteiten te stellen;
✔ Je spreekt foutloos Nederlands en Engels.
Dit verdien je:
Een salaris waar je blij van wordt, afhankelijk van je kennis en ervaring;
Een uitstekende pensioensregeling via Pensioenfonds Detailhandel;
Je krijgt 25 vakantiedagen (op fulltime basis) en de mogelijkheid om dagen bij te kopen óf te verkopen;
We betalen mee aan jouw sportabonnement, je krijgt korting op onze Loods 5 artikelen en in ons restaurant. En als je jarig bent, krijgt je van ons een leuk cadeau!
Ontwikkeling vinden we belangrijk. Kom je bij ons in dienst, krijgt je direct toegang tot onze “Studie Loods”!
Een open en informele cultuur, waarin we met respect met elkaar omgaan. En uiteraard hebben we regelmatig borrels en uitjes!
Word jij onze backoffice medewerker?
Heb jij oog voor detail, ben je administratief sterk én klantgericht? En lijkt het je leuk om ons backoffice team te versterken en alles achter de schermen soepel te laten verlopen? Stuur dan jouw cv (en motivatie? 😊) naar recruitment@loods5.nl of neem contact op met Tamara via de Whatsapp-button. We kijken uit naar jouw sollicitatie!