Inkoop Assistent Goods

Solliciteer nu

Inkoop Assistent Goods

We kunnen samen alvast één ding afvinken; jouw passie voor inkoop! Als je ook nog eens blij wordt van de inspirerende wereld van Loods 5 en het verantwoordelijk zijn over het administratieve proces van ons eigen assortiment, dan is dit een match! Voor Loods 5 Eigen Collectie in Haarlem zijn wij op zoek naar jou.

36-40 uur · Haarlem · Goods

Loods 5 Eigen Collectie is ons eigen merk binnen Loods 5. Met een team van enthousiaste interieur-fanaten zetten wij vanuit het hoofdkantoor in Haarlem een volledige collectie aan meubels en accessoires neer met een eigentijds karakter. De collectie wordt verkocht vanuit onze eigen winkels en webshop. We zijn hard groeiende en daarom op zoek naar collega die ons inkoopteam komt versterken. Ben jij resultaatgericht, nauwkeurig en wil je werken in een jong en dynamische team? Lees dan gerust verder.

De functie

Als Inkoop Assistent bij Loods 5 Goods ben jij de rechterhand van onze inkopers. Jouw belangrijkste taak is de administratieve kant van het inkoopproces van A tot Z in goede banen te begeleiden. Als Inkoop Assistent neem je de administratieve taken uit handen van je collega’s en kom je nauw samen te werken met leveranciers en onze interne afdelingen marketing, logistiek, onze 5 winkels en de klantenservice.

Werkzaamheden en verantwoordelijkheden:

  • Het aanmaken van artikelen en inkooporders.
  • Begeleiden van het verpakkingstraject.
  • Product content voor online verkopen.
  • Organiseren van fotoshoots.
  • Kwaliteitscontrole op de nieuw in te brengen artikelen.
  • Marketing gerelateerde taken als POS en VM materialen voor in de winkels (posters, prijskaarten, acties).
  • Bijhouden van logistieke planning van lopende orders (via truck en zeecontainers).
  • Contact onderhouden met leveranciers vanuit verschillende landen om de nieuwe collectie in goede banen te leiden.
  • Ondersteunen op concurrentie onderzoek en het maken van analyses.

Dankzij jouw hulp kunnen de inkopers zich volledig focussen op de inkoop van onze nieuwe collectie. Hiernaast is er in deze functie veel ruimte voor eigen initiatief en kun je jezelf volledig ontwikkelen. Je bent van nature ondernemend en bent resultaatgericht. Je werkt gestructureerd en nauwkeurig en raakt niet in de war van deadlines, daar word je alleen maar scherper van!

Dit ben jij:

  • Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt minimaal 1-2 jaar administratieve werkervaring;
  • Je bent cijfermatig sterk en hebt ervaring met Excel;
  • Je spreekt en schrijft foutloos Nederlands en Engels;
  • Je bent nauwkeurig en kunt goed overzicht behouden op de status van verschillende lopende projecten .

Jij krijgt:

  • Een passend en marktconform salaris en 8% vakantiegeld;

  • Doorgroei mogelijkheden; 

  • Reiskostenvergoeding € 0,21 cent per km;
  • Een pensioenregeling;
  • 25 vakantiedagen (bij fulltime);
  • Sport jaarabonnement budget tot €120,-;
  • 20% korting op Loods 5 artikelen (eigen merk);
  • Een laptop van de zaak;
  • We zijn graag samen op het kantoor, maar (incidenteel) thuiswerken behoort zeker tot de mogelijkheden;
  • De leukste collega’s, heerlijke koffie en gezellige personeelsfeesten;
  • Een werkplek op een historisch grachtenpand in het hartje van Haarlem centrum. Op 5 min loopafstand van Haarlem station.

Word jij onze nieuwe Inkoop Assistent Goods?

Ben je geïnteresseerd en wil jij bij ons aan de slag? Solliciteer dan via de knop met je cv en motivatiebrief. Dan bellen we je snel op om je sollicitatie door te spreken. 

Diversiteit vinden wij belangrijk. Waarom? Diversiteit zorgt namelijk voor meer creativiteit, problemen worden beter opgelost en ideeën zijn veelal vernieuwender. Hierdoor kunnen wij onze klanten dus nóg beter helpen. Onze verschillen helpen ons om te groeien. Bij Loods 5 is iedereen welkom!