Customer Care Specialist

Solliciteer nu

Customer Care Specialist

We kunnen samen alvast één ding afvinken; jouw passie voor interieur! Als je ook nog eens blij wordt van het werken in de inspirerende wereld van Loods 5, het helpen van klanten én als je op communicatievlak ijzersterk bent, dan is dit een match! Voor onze Customer Care afdeling in Haarlem zijn wij op zoek naar jou.

32 - 40 uur · Haarlem · Customer Care 

Je hoeft niet de zwoelste stem van Nederland te hebben om bij ons aan de slag te kunnen als Customer Care Specialist, al kan een goede telefoonstem nooit kwaad, natuurlijk. Wel zijn we opzoek naar iemand die een ster is aan de telefoon. Een interieurenthousiasteling die blij wordt van ons assortiment en bovenal iemand bij wie de klantvriendelijkheid door zijn of haar aderen stroomt! We zoeken een Medewerker Klantenservice met ervaring. Heb jij een goede werkhouding, ben je empathisch en communicatief sterk in woord en schrift? Lees dan gauw meer over jouw toekomstige functie.

Over ons:

Loods 5 is met haar unieke concept niet meer weg te denken in de interieur branche. In onze 5 vestigingen en uiteraard online, huisvesten wij de collecties van vele deelnemers en daarnaast ook onze Eigen Collecties en Kunst en Design afdeling met een geheel eigen vormgeving en karakter. Loods 5 Eigen Collectie is ons eigen merk binnen Loods 5. Met een team van enthousiaste interieur-fanaten zetten wij vanuit het hoofdkantoor in Haarlem een volledige collectie aan meubels en accessoires neer met een eigentijds karakter. Op onze Design en Kunst afdeling selecteren wij de mooiste merken en bijzondere kunstwerken. Lekker divers dus! We omarmen creativiteit, zijn ondernemend en vol met energie. We denken groot, maar onze cultuur is persoonlijk met korte communicatielijnen waardoor je je snel thuis voelt. Want je thuis voelen vinden wij bij Loods 5 belangrijk. Voor zowel onze particuliere en zakelijke klanten als onze medewerkers.

Over de functie:

Je bent hét aanspreekpunt voor de klanten en deelnemers van Loods 5. We krijgen via verschillende kanalen berichten binnen, daarom schakel je in je werk continu tussen telefoon, chat en e-mail. Het contact met de deelnemers maakt de functie uniek en uitdagend. Service en klantgerichtheid staan in deze functie te allen tijden voorop en dit doe je op een persoonlijke manier. Geen probleem, als jij de moderne communicatieduizendpoot bent waar wij naar opzoek zijn!

Hoewel het schakelen tussen klanten en deelnemers het grootste onderdeel van jouw werk zal zijn, is er ook ruimte om mee te werken aan lopende processen om te klantenbeleving te optimaliseren. Ook heb je contact met onze finance- en marketingafdeling en vind je het leuk om eens per maand vanuit een van onze winkels te werken. Op die manier leer je onze klanten nóg beter kennen!

Een dag als Customer Care Specialist bij Loods 5:

Goedemorgen! Het is 9.00 uur en je stapt binnen bij Loods 5 op de Customer Care Afdeling in Haarlem. Je haalt het eerste overheerlijke kopje koffie van de dag en maakt een praatje met jouw collega’s. Je start de dag met het beantwoorden mailtjes en inkomende chats. Ook ga je samen met de deelnemers opzoek naar de allerbeste oplossing voor de klant. We vinden het belangrijk dat onze klanten echt verder worden geholpen, door goed te luisteren en de verschillende mogelijkheden af te wegen. Vanaf 13:00 uur ben je ook telefonisch bereikbaar en help je klanten met uiteenlopende vragen, zoals over een bestelling of levering van producten die besteld zijn in de webshop of in één van onze vijf winkels.

Na een welverdiende break met collega’s duik je nog even de chat en mailbox in. De mailbox is vrij vol dus je schiet te hulp, je schrijft vlot, klantvriendelijk en je spelling is zowel in het Nederlands als Engels altijd on-point.

Het is 17.30 uur en dag is voorbijgevlogen, je gaat met een glimlach op je gezicht richting huis. Fijne avond!

Jij bent:

  • Servicegericht;

  • Commercieel en proactief;

  • Een echte teamplayer;

  • Je bent stressbestendig; als het druk is moet je snel schakelen tussen contact met klanten, deelnemers en de winkels;

  • Je hebt ervaring met een vergelijkbare functie óf het lijkt je leuk om hier juist meer ervaring in op te doen (misschien schuilt er wel een echte klantenservice-virtuoos in jou! Dat willen wij natuurlijk niet mislopen);

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau;

  • Tot slot spreek en schrijf je foutloos Nederlands en Engels. Je bent het visitekaartje voor Loods 5.

Werktijden:

Maandag t/m vrijdag 9.00 - 17.30 uur. Loods 5 is altijd in beweging en wij zetten onze klant centraal. Dit kan betekenen dat wij in de toekomst de bereikbaarheid én de werktijden van de afdeling aanpassen.

Jij krijgt:

  • De leukste collega’s;

  • Heerlijke koffie;

  • Een passend salaris en 8% vakantiegeld;

  • Reiskostenvergoeding €0,23 cent per km;

  • Een pensioenregeling;

  • 25 vakantiedagen (bij fulltime);

  • Sport jaarabonnement budget tot €120,-;

  • 20% korting op Loods 5 artikelen (eigen merk);

  • Een laptop van de zaak;

  • We zijn graag samen op het kantoor, maar (incidenteel) thuiswerken behoort zeker tot de mogelijkheden;

  • Gezellige personeelsfeesten;

  • Een werkplek in het prachtige Haarlem.

Word jij onze nieuwe customer care medewerker?

Ben jij oplossingsgericht en klantvriendelijk? Dan zijn wij op zoek naar jou om ons customer care team te versterken op ons hoofdkantoor in Haarlem! Vanaf deze prachtige locatie helpen wij onze klanten zo goed mogelijk verder.

Diversiteit vinden wij belangrijk. Waarom? Diversiteit zorgt namelijk voor meer creativiteit, problemen worden beter opgelost en ideeën zijn veelal vernieuwender. Hierdoor kunnen wij onze klanten dus nóg beter helpen. Onze verschillen helpen ons om te groeien. Bij Loods 5 is iedereen welkom!

Heb je een vraag of wil je meer informatie? Stuur dan een mail naar recruitment@loods5.nl of neem contact met ons op via de WhatsApp button. We helpen je graag verder!