Manager Customer Care

Solliciteer nu

Manager Customer Care

Draag jij graag bij aan een goede klantbeleving?

Tijd om daar werk van te maken!

32 uur · Halfweg · Kantoor

Als Manager Customer Care zorg jij ervoor dat de klantenservice elke dag weer draait als een goed geoliede machine, met één doel voor ogen: onze klant- en deelnemersbeleving verbeteren! Jij staat aan het roer om je team te inspireren, te coachen en te motiveren. Je helpt Loods 5 klanten en deelnemers graag verder en pakt zonder problemen ingewikkelde tickets op. Jij zorgt ervoor dat de kwaliteit bij onze Customer Care afdeling altijd op en top is!

Jij maakt het mogelijk!

Met jouw hands-on mentaliteit zorg je ervoor dat jijzelf en jouw team elke dag met plezier het beste uit zichzelf haalt! Verder:

  • Je bent de drijvende kracht achter het Customer Care team, met zowel een strategische als hands-on aanpak. Als “meewerkend voorman” ben jij niet alleen een coach en trainer, maar ook zelf actief in de uitvoering. Jij zorgt ervoor dat alles soepel verloopt en dat je team iedere dag het beste uit zichzelf haalt, door zelf met je voeten in de klei te staan.

  • Je houdt de voortgang van operationele processen in de gaten en grijpt in waar nodig om te zorgen dat alles draait zoals het hoort. Jij bent altijd dichtbij de uitvoering en weet precies waar het team ondersteuning nodig heeft.

  • Je zorgt voor de implementatie van nieuwe werkprocessen en dat alles strak en efficiënt verloopt.

  • Je maakt planningen en roosters, zorgt dat alles goed en op tijd geregeld is, zodat jouw team optimaal kan presteren.

Jij hebt het!

✔  Ervaring  - Je hebt een afgeronde hbo-opleiding en minimaal drie jaar werkervaring in een soortgelijke functie. Je weet wat je doet en pakt zaken zelfstandig op.
✔  Jij bent besluitvaardig - Je neemt snel de juiste beslissingen en zorgt ervoor dat dingen vooruitgaan.
✔  Klantvriendelijkheid zit in je bloed - Je bent servicegericht en zorgt ervoor dat elke klant zich gehoord en geholpen voelt.
✔  Luisteren is een van je sterke punten - Je weet precies wanneer je moet luisteren en wanneer je in moet grijpen om het gesprek in de juiste richting te sturen.
✔  Communicatief ben je sterk - Of je nu met klanten of met je team praat, jij weet altijd de juiste toon te raken.
✔  Stress? Jij blijft kalm en gefocust, zelfs als de druk hoog is. Je draait je hand niet om voor hectische situaties.

Dit verdien jij:

  • Een salaris waar je blij van wordt (€3.000,00 – €4.000,00 o.b.v. 40 uur), afhankelijk van je kennis en ervaring.

  • Een uitstekende pensioensregeling via Pensioenfonds Detailhandel.

  • Je krijgt 25 vakantiedagen (op fulltime basis) en de mogelijkheid om dagen bij te kopen óf te verkopen.

  • We betalen mee aan jouw sport abonnement, je krijgt korting op onze Loods 5 artikelen en in ons restaurant. En als je jarig bent, krijgt je van ons een leuk cadeau!

  • Ontwikkeling vinden wij belangrijk. Kom je bij ons in dienst, krijgt je direct toegang tot onze “Studie Loods”!

  • Een open en informele cultuur, waarin we met respect met elkaar omgaan. En uiteraard hebben we regelmatig borrels en uitjes!

Klaar om impact te maken binnen de Customer Care afdeling? We ontmoeten je graag! 

Stuur dan jouw cv (en motivatiebrief of -filmpje? 😊) naar recruitment@loods5.nl of neem contact op met Tamara via de Whatsapp-button. We kijken uit naar jouw sollicitatie!