Teamleider Backoffice & Customer Care Goods

Solliciteer nu

Teamleider Backoffice & Customer Care Goods

We kunnen samen alvast één ding afvinken; jouw passie voor interieur! Als je ook nog eens blij wordt van het werken in de inspirerende wereld van Loods 5, het aansturen van een team, je op communicatievlak ijzersterk bent, en je streeft er naar om altijd tot de beste oplossing te komen, dan is dit een match! Voor onze Customer Care afdeling in Haarlem zijn wij op zoek naar jou.

36/40 uur · Haarlem · Goods

Over ons

Loods 5 is met haar unieke concept niet meer weg te denken in de interieur branche. In onze 5 vestigingen en uiteraard online, huisvesten wij de collecties van vele deelnemers en daarnaast ook onze Eigen Collectie en Kunst en Design afdeling met een geheel eigen vormgeving en karakter. Loods 5 Eigen Collectie is ons eigen merk binnen Loods 5. Met een team van enthousiaste interieur-fanaten zetten wij vanuit het hoofdkantoor in Haarlem een volledige collectie aan meubels en accessoires neer met een eigentijds karakter. Op onze Design en Kunst afdeling selecteren wij de mooiste merken en bijzondere kunstwerken. Lekker divers dus! We omarmen creativiteit, zijn ondernemend en vol met energie. We denken groot, maar onze cultuur is persoonlijk met korte communicatielijnen waardoor je je snel thuis voelt. Want je thuis voelen vinden wij bij Loods 5 belangrijk. Voor zowel onze particuliere en zakelijke klanten als onze medewerkers.

Deze afdeling is de backbone van Eigen Collectie en Kunst en Design afdeling. Met je collega’s zet je je dagelijks in om de klant zo goed mogelijk te bedienen.

Bij Loods 5 vinden wij diversiteit belangrijk. Diversiteit zorgt voor meer creativiteit, problemen worden beter opgelost en ideeën zijn veelal vernieuwender. Hierdoor kunnen wij onze klanten dus nóg beter helpen. Onze verschillen helpen ons om te groeien. Bij Loods 5 is iedereen welkom.

De functie

Als Teamleider Backoffice & Customer Care ben je onder andere verantwoordelijk voor de dagelijkse operationele gang van zaken binnen de klantenservice afdeling. Jullie doel: de klantbeleving te vergroten! Jouw focus ligt op het inspirerend coachen en begeleiden van het Back office en Customer Care team waarin training ‘on the job’ en motivering belangrijke aspecten zijn. Je luistert en leest mee om de kwaliteit van de gesprekken naar een (nog) hoger niveau te tillen en waarborgt de tickets. Je doorziet processen snel en optimaliseert en verbetert aan waar nodig. Daarnaast ben je hands on en vind je het geen probleem om zelf zo nu en dan ook de telefoon op te pakken om het team te ondersteunen.

Naast het stuk klantenservice ben je ook verantwoordelijk voor de support activiteiten van de inkoopafdeling. Een groot deel van de verkopen bestaan uit Made-to-Order producten waarbij producten speciaal voor klanten worden besteld en geproduceerd. Jij draagt daarin de verantwoordelijkheid om de gehele orderportefeuille van A tot Z in goede banen te leiden. Jij en je team staan daarbij direct in contact met onze leveranciers, onze logistieke vervoerders en onze winkelteams. Ook het aanmaken van nieuwe artikelen en de product content voor online vallen onder jouw beheer. Jullie weten immers het beste welke informatie onze klanten belangrijk vinden.

Je rapporteert direct aan de Inkoopmanager en je schakelt regelmatig om samen de beleving van onze klanten naar een hoger niveau te tillen. Zo is er veel ruimte voor initiatief en zit je aan tafel tijdens de jaargesprekken met onze leveranciers. Om deze afdeling naar een hoger niveau tillen is er zeker werk aan de winkel m.b.t. procesinrichting, optimalisatie, standaardisatie, product informatie voorziening, documentatie, klant- en B2B relaties. Jij houdt dus wel van een uitdaging! 

Werkzaamheden en verantwoordelijkheden:

  • Je traint het team, coacht en begeleid en tilt daarmee de klantbeleving naar een hoger niveau.
  • Je bent sparringpartner voor verschillende afdelingen zoals de winkels, het inkoopteam en management.
  • Je bereid de dagelijkse werkzaamheden voor en coördineert deze voor het team.
  • Je monitort de voortgang van de operationele processen en ziet hier op toe.
  • Je ziet verbeterpunten en voert veranderingen door of implementeert nieuwe werkprocessen.

Wij vragen:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Je kan een groot team aansturen van 8 collega's maar je bent ook een spin in het web;
  • 2 tot 4 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Je beheert de Nederlandse en Engelse taal. Je bent het visitekaartje voor Loods 5;
  • Je bent communicatief vaardig en kan goed luisteren;
  • Je handelt servicegericht en klantvriendelijk en weet dit over te brengen naar het team;
  • Natuurlijk ben je stressbestendig, je laat je niet zomaar uit het veld slaan;
  • Je neemt initiatief en bent altijd op zoek naar hoe dingen beter, sneller en makkelijker kunnen.

Jij krijgt:

  • Een passend en marktconform salaris en 8% vakantiegeld;

  • Doorgroei mogelijkheden; 

  • Reiskostenvergoeding € 0,21 cent per km;
  • Een pensioenregeling;
  • 25 vakantiedagen (bij fulltime);
  • Sport jaarabonnement budget tot €120,-;
  • 20% korting op Loods 5 artikelen (eigen merk);
  • Een laptop van de zaak;
  • We zijn graag samen op het kantoor, maar (incidenteel) thuiswerken behoort zeker tot de mogelijkheden;
  • De leukste collega’s, heerlijke koffie en gezellige personeelsfeesten;
  • Een werkplek op een historisch grachtenpand in het hartje van Haarlem centrum. Op 5 min loopafstand van Haarlem station.

Word jij onze nieuwe Teamleider Backoffice & Customer Care Goods?

Ben je geïnteresseerd en wil jij bij ons aan de slag? Solliciteer dan via de knop met je cv en motivatiebrief. Dan bellen we je snel op om je sollicitatie door te spreken.