Over ons
Loods 5 is met haar unieke concept niet meer weg te denken in de interieur branche. In onze 5 vestigingen en uiteraard online, huisvesten wij de collecties van vele deelnemers en daarnaast ook onze Eigen Collectie en Kunst en Design afdeling met een geheel eigen vormgeving en karakter. Loods 5 Eigen Collectie is ons eigen merk binnen Loods 5. Met een team van enthousiaste interieur-fanaten zetten wij vanuit het hoofdkantoor in Haarlem een volledige collectie aan meubels en accessoires neer met een eigentijds karakter. Op onze Design en Kunst afdeling selecteren wij de mooiste merken en bijzondere kunstwerken. Lekker divers dus! We omarmen creativiteit, zijn ondernemend en vol met energie. We denken groot, maar onze cultuur is persoonlijk met korte communicatielijnen waardoor je je snel thuis voelt. Want je thuis voelen vinden wij bij Loods 5 belangrijk. Voor zowel onze particuliere en zakelijke klanten als onze medewerkers.
Deze afdeling is de backbone van Eigen Collectie en Kunst en Design afdeling. Met je collega’s zet je je dagelijks in om de klant zo goed mogelijk te bedienen.
Bij Loods 5 vinden wij diversiteit belangrijk. Diversiteit zorgt voor meer creativiteit, problemen worden beter opgelost en ideeën zijn veelal vernieuwender. Hierdoor kunnen wij onze klanten dus nóg beter helpen. Onze verschillen helpen ons om te groeien. Bij Loods 5 is iedereen welkom.
De functie
Als Teamleider Backoffice & Customer Care ben je onder andere verantwoordelijk voor de dagelijkse operationele gang van zaken binnen de klantenservice afdeling. Jullie doel: de klantbeleving te vergroten! Jouw focus ligt op het inspirerend coachen en begeleiden van het Back office en Customer Care team waarin training ‘on the job’ en motivering belangrijke aspecten zijn. Je luistert en leest mee om de kwaliteit van de gesprekken naar een (nog) hoger niveau te tillen en waarborgt de tickets. Je doorziet processen snel en optimaliseert en verbetert aan waar nodig. Daarnaast ben je hands on en vind je het geen probleem om zelf zo nu en dan ook de telefoon op te pakken om het team te ondersteunen.
Naast het stuk klantenservice ben je ook verantwoordelijk voor de support activiteiten van de inkoopafdeling. Een groot deel van de verkopen bestaan uit Made-to-Order producten waarbij producten speciaal voor klanten worden besteld en geproduceerd. Jij draagt daarin de verantwoordelijkheid om de gehele orderportefeuille van A tot Z in goede banen te leiden. Jij en je team staan daarbij direct in contact met onze leveranciers, onze logistieke vervoerders en onze winkelteams. Ook het aanmaken van nieuwe artikelen en de product content voor online vallen onder jouw beheer. Jullie weten immers het beste welke informatie onze klanten belangrijk vinden.
Je rapporteert direct aan de Inkoopmanager en je schakelt regelmatig om samen de beleving van onze klanten naar een hoger niveau te tillen. Zo is er veel ruimte voor initiatief en zit je aan tafel tijdens de jaargesprekken met onze leveranciers. Om deze afdeling naar een hoger niveau tillen is er zeker werk aan de winkel m.b.t. procesinrichting, optimalisatie, standaardisatie, product informatie voorziening, documentatie, klant- en B2B relaties. Jij houdt dus wel van een uitdaging!
Werkzaamheden en verantwoordelijkheden:
Wij vragen:
Jij krijgt:
Een passend en marktconform salaris en 8% vakantiegeld;
Doorgroei mogelijkheden;
Word jij onze nieuwe Teamleider Backoffice & Customer Care Goods?
Ben je geïnteresseerd en wil jij bij ons aan de slag? Solliciteer dan via de knop met je cv en motivatiebrief. Dan bellen we je snel op om je sollicitatie door te spreken.