Teamleider Customer Care

Solliciteer nu

Teamleider Customer Care

We kunnen samen alvast één ding afvinken; jouw passie voor interieur! Als je ook nog eens blij wordt van het werken in de inspirerende wereld van Loods 5, het aansturen van een team en je op communicatievlak ijzersterk bent, dan is dit een match! Voor onze Customer Care afdeling in Haarlem zijn wij op zoek naar jou.

16-24 uur · Haarlem · Customer Care

Over ons

Loods 5 is met haar unieke concept niet meer weg te denken in de interieur branche. In onze 5 vestigingen en uiteraard online, huisvesten wij de collecties van vele deelnemers en daarnaast ook onze eigen collectie met een geheel eigen vormgeving en karakter. Lekker divers dus! We omarmen creativiteit, zijn ondernemend en vol met energie. We denken groot, maar onze cultuur is persoonlijk met korte communicatielijnen waardoor je je snel thuis voelt. Want je thuis voelen vinden wij bij Loods 5 belangrijk. Voor zowel onze particuliere en zakelijke klanten als onze medewerkers.

Bij Loods 5 vinden wij diversiteit belangrijk. Diversiteit zorgt voor meer creativiteit, problemen worden beter opgelost en ideeën zijn veelal vernieuwender. Hierdoor kunnen wij onze klanten dus nóg beter helpen. Onze verschillen helpen ons om te groeien. Bij Loods 5 is iedereen welkom.

Customer Care team

De afdeling Customer Care bestaat uit 9 specialisten en 1 teamleider. Vanuit het hoogste puntje van ons hoofdkantoor kijken zij met een prachtig uitzicht uit op zowel de Nieuwe Gracht als op de Bavokerk. Onze missie is om een zo’n fijn mogelijke klantbeleving neer te zetten wat elke dag weer voor een verrassende dynamiek zorgt.

De functie

Als Teamleider Customer Care ben je, samen met jouw andere collega Teamleider Customer Care, verantwoordelijk voor de dagelijkse operationele gang van zaken binnen de klantenservice afdeling. Jullie doel: de klantbeleving te vergroten! Jouw focus ligt op het inspirerend coachen en begeleiden van het Customer Care team waarin training ‘on the job’ en motivering belangrijke aspecten zijn. Je luistert en leest mee om de kwaliteit van de gesprekken naar een (nog) hoger niveau te tillen en waarborgt de tickets. Je doorziet processen snel en optimaliseert en verbetert aan waar nodig. Daarnaast ben je hands on en vind je het geen probleem om zelf zo nu en dan ook de telefoon op te pakken om het team te ondersteunen.

Werkzaamheden en verantwoordelijkheden:

  • Je stuurt, samen jouw collega Teamleider Customer Care, het team aan;
  • Je traint het team, coacht en begeleid en tilt daarmee de klantbeleving naar een hoger niveau;
  • Je bereid de dagelijkse werkzaamheden voor en coördineert deze voor het team;
  • Je monitort de voortgang van de operationele processen en ziet hier op toe;
  • Je ziet verbeterpunten en voert veranderingen door of implementeert nieuwe werkprocessen;
  • Je plant en roostert in met het oog op een gunstig AP-cijfer;
  • Wanneer nodig, spring je bij in het team. 

Wij vragen

  • Mbo werk- en denkniveau;
  • 2 tot 4 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Je beheert de Nederlandse taal. Je bent het visitekaartje voor Loods 5;
  • Je bent communicatief vaardig en kan goed luisteren;
  • Je handelt servicegericht en klantvriendelijk en weet dit over te brengen naar het team;
  • Natuurlijk ben je stressbestendig, je laat je niet zomaar uit het veld slaan.

Werktijden

Onze klantenservice is geopend van maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 17.30 uur. Loods 5 is altijd in beweging en we zetten onze klant centraal. Dit kan betekenen dat we in de toekomst de bereikbaarheid en werktijd van onze afdeling aanpassen. 

Je krijgt van ons:

  • Een passend en marktconform salaris en 8% vakantiegeld;
  • Reiskostenvergoeding € 0,21 cent per km;
  • Een pensioenregeling;
  • 25 vakantiedagen (bij fulltime);
  • Sport jaarabonnement budget tot €120,-;
  • 20% korting op Loods 5 artikelen (eigen merk);
  • Een laptop van de zaak;
  • We zijn graag samen op het kantoor, maar (incidenteel) thuiswerken behoort zeker tot de mogelijkheden;
  • De leukste collega’s, heerlijke koffie en gezellige personeelsfeesten;
  • Een werkplek op een historisch grachtenpand in het hartje van Haarlem centrum. Op 5 min loopafstand van Haarlem station.

Word jij onze nieuwe Teamleider customer care?

Ben je geïnteresseerd en wil jij bij ons aan de slag? Solliciteer dan via de knop met je cv en motivatie. Dan bellen we je snel op om je sollicitatie door te spreken.